Animacje i symulacje zjawisk, obiektów i systemów
Kurs dla studentów V-roku, realizowany na 2-semestrze
studiów stacjonarnych II-stopnia, na kierunku Informatyka Techniczna,
na Specjalności Grafika i Systemy Multimedialne,
na Wydziale Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej.
W sprawach związanych bezpośrednio z kursem, uprzejmie proszę
o rozpoczynanie tytułu maila od znacznika [AiS],
na przykład “[AiS] Prośba o udzielenie wskazówek“.
Wykład
Wyk1 :: Wprowadzenie do zajęć, zasady zaliczenia
Wyk3 :: Podstawy współczesnej grafiki komputerowej
Wyk4 :: Matematyczne fundamenty grafiki komputerowej
Wyk5 :: Podstawowe metody numeryczne
Wyk6 :: Interpolacja wielkości liczbowych
Wyk7 :: Modelowanie ruchu
Wyk8 :: Modelowanie oddziaływań
Wyk9 :: Oświetlenie i zjawiska optyczne
WykA :: Zjawiska atmosferyczne i przyrodnicze
WykB :: Kolizje, modele szkieletowe i uczenie maszynowe
WykC :: Krótko na temat cieczy i zakończenie kursu
Zajęcia laboratoryjne
Lab1 :: Wprowadzenie i organizacja zajęć
Lab2 :: Wprowadzenie do programu Blender
Lab3 :: Mechanizm cząstek i teksturowanie w programie Blender
Lab4 :: Modelowanie i parametry materiałowe w programie Blender
Lab5 :: Kompozycja sceny i animacje w programie Blender
Lab6 :: Symulacje w programie Blender
Lab7 :: Płyny i węzły geometrii w programie Blender