Projektowanie i programowanie gier
Kurs dla studentów III-roku, realizowany na 6-semestrze studiów stacjonarnych I-stopnia, na kierunku Informatyka Techniczna, na Specjalności Grafika i Systemy Multimedialne, na Wydziale Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej.
W sprawach związanych bezpośrednio z kursem, uprzejmie proszę o rozpoczynanie tytułu maila od znacznika [PiPG], na przykład “[PiPG] Prośba o udzielenie wskazówek“.
Wykład
Wyk1 :: Wprowadzenie do zajęć, zasady zaliczenia
Wyk2 :: Historia gier komputerowych
Wyk3 :: Gatunki gier komputerowych
Wyk4 :: Silniki gier komputerowych
Wyk5 :: Procesy tworzenia gier
Wyk6 :: Przegląd mechanik spotykanych w grach
Wyk7 :: Sztuczki twórców gier, psychologia w grach
Wyk8 :: Aspekty komunikacji sieciowej i dystrybucji gier
Zajęcia laboratoryjne
Lab1 :: Wprowadzenie i organizacja zajęć
Lab2 :: Zapoznanie się z wybranym silnikiem graficznym (1)
Lab3 :: Zapoznanie się z wybranym silnikiem graficznym (2)
Lab4 :: Praca własna
- Slajdy z zajęć.
- Do realizacji zadań można przystąpić po wykonaniu Lab2 i Lab3.
- Temat projektu należy ustalić nie później niż 31.05.2024.