#!/dev/fenek

– Python, OpenGL and a little tiny bit of Bash

Uczenie maszynowe w animacjach

Kurs dla studentów V-roku, realizowany na 3-semestrze studiów stacjonarnych II-stopnia, na kierunku Zaufane Systemy Sztucznej Inteligencji, na Wydziale Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej.

W sprawach związanych bezpośrednio z kursem, uprzejmie proszę o rozpoczynanie tytułu maila od znacznika [UMA], na przykład “[UMA] Prośba o udzielenie wskazówek“.

Projekt

Etap0 :: Wprowadzenie i organizacja zajęć

Wykład

Wyk1 :: Wprowadzenie do zajęć, zasady zaliczenia, rys historyczny

Wyk2 :: Podstawy współczesnej grafiki komputerowej – jak to działa?

Wyk3 :: Elementy formalizmu matematycznego i fizyki zjawisk

Wyk4 :: Techniki animacji wykorzystywane w grafice komputerowej

Wyk5 :: Wykorzystanie sieci neuronowych w optymalizacji grafiki

Wyk6 :: Uczenie się ze wzmocnieniem w animacji komputerowej

Wyk7 :: Inne zastosowania metod uczenia maszynowego w animacjach

Wyk8 :: Test wiedzy